Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

 » Centraal » The Mall » Shopping

Shopping

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Shopping Empty Shopping vr feb 17, 2012 7:33 am

Auburn

Auburn
Admin

Een zucht gleed over haar lippen toen ze haar wekker geïrriteerd afsloeg, om zich vervolgens weer onder de lakens te begraven. Eigenlijk moest ze naar school vandaag, maar ze zou zich wel ziek melden of zo. Want school was het laatste waar ze vandaag zin in had. Slapen, en niks doen, dat was wat ze vandaag wou doen. Niet naar het gezeuer van leraren luisteren.. of naar irritante wekkers. Het geluid van de wekker was weer te horen, argh, ze haatte het snoozen van de laptop soms echt. Met de lakens rond haar schouders geslagen ging ze recht zitten, om zich richten het stopcontact te buigen, en de stekker er ruw uit te trekken. Niet bepaald slim, gelukkig kreeg ze dus ook geen stroom of zo. Na een diepe zucht ging ze weer liggen, en trok ze de lakens nog verder over zich heen. Ze mistte haar broer gewoon té veel nu. Hij ahd al even niet meer gebeld, en ze vroeg zich af of hij nog nieuws had, ook had ze nood om even zijn stem te horen. Ze had zo'n goede band met har broer, en zij twee waren de enigste in hun gezin die vonden dat het huidige systeem helemaal niet zou werken. Haar ouders vonden het een enorm goed systeem. En dat verergerde het feit dat ze haar broer nu zo erg miste alleen maar. Ze voelde zich echt een soort van buitenstaander in haar ogen.
'Auburn?' was een meisjesstem te horen. Het was Kalee. Ze ging wat rechter zitten en glimlachte kort. 'Ja?' zei ze vriendelijk, maar een beetje schor, zoals altijd in de ochtend. 'Je vader vroeg of je naar beneden kwam, het is een schooldag.' ze Kalee met een meelevend glimlachje, ze wist dat Auburn een mindere dag had en echt geen zin had in school. Daarom vond Auburn haar ook zowat een van de beste vrienden die ze had. Want het meisje had niet veel, en hoewel anderen zouden treuren en zich slecht voelen voor zichzelf. Maakte Kalee er het beste van, ze toonde zelfs medeleven naar Auburn, terwijl Auburn het eigenlijk zo goed had. 'Zou je kunnen zeggen dat ik er niet ben, dat ik waarschijnlijk al naar school ben of zo?' vroeg Auburn. 'Ja, zal ik doen.' zei het meisje en ze liep de kamer uit. 'Kalee?' zei Auburn, waardoor het meisje wachtte. Auburn kreeg ene vragende blik toegeworpen. 'Misschien kunnen we straks iets doen, shoppen, koekjes bakken, of zoiets?' vroeg Auburn.
'Ik heb het een beetje druk, maar vanmiddag koekjes bakken kan best.' zei ze met een glimlach. Waarop Auburn kort knikte en weer ging liggen. Om al snel in slaap te vallen.

Toen Auburn haar ogen opende keek ze meteen op haar wekker. Die natuurlijk niet aanstond doordat ze de wekker er had uitgetrokken. Ze zuchtte eens en gign wat rechter zitten, om haar gsm te pakken van het nachtkastje. Één uur alweer.. Pff, normaal sliep ze nooit van zo vroeg tot in de middag. Ze sloef de dekens van zich af en stond op. Haar vader zou wel al naar het werk zijn, net zoals haar moeder. Niet dat ze erg hard moesten werken, Nja, fysiek gezen dan. Haar veder was bedrijfsleider van een groot en bekend bedrijf, en haar moeder had een hoge positie in een tijdschrift. Zelf wist Auburn helemaal niet wat ze later wou, en haar ouders hadden er dan ook een hekel aan dat ze zich niet liet leiden. Want haar ouders wouden niet dat ze 'fouten' maakte, en ze was van zichzelf nogal een roekeloos persoon, dus maakte ze al snel fouten in de ogen van haar ouders.
Ze strekte zich kort uit terwijl ze naar haar badkamer liep en liet haar hand kort door haar blonde haren gaan. Ze draaide de knop van de douche om, en liet de straal warm worden, terwijl ze zich uitkleedde, eventjes lekker douchen, anders bleef ze zich lam voelen de rest van de dag.

Toen ze even later de douche uitstapte sloef ze meteen een handdoek rond haar lijf, de koude sloeg zo wel snel aan. Snel droogde ze zich af, om alvast haar ondergoed aan te trekken, en richting haar kledingkast te gaan. Ze liep de ruimte binnen en pakte al snel een schattig bloesje met daaronder een zwarte skinny. Hierna liep ze snel naar beneden, om te zien dat alles weer enorm mooi was opgeruimd. 'Hee Kalee.' zei Auburn toen, en ze glimlachte even kort. 'Perfecte timing, ik ben net klaar.' zei Kalee. Auburn glimlachtte, ze kon er misschien niet voor zorgen dat Kalee niet meer voor hun moest werken, maar ze kon wel voor wat fun zorgen. 'Dus, koekjestijd?' vroeg Auburn, met een big smile. Ze voelde zich al veel beter dan vanochtend, en was blij dat ze niet naar school was gegaan. 'Sure.' Zei Kalee, en ze gingen al snel aan de slag. Het resultaat hiervan, een keuken vol rotzooi, en twee lachende meiden die van het koekjesdeeg snoepten. 'Wij zijn gewoon slecht.' zei Auburn, doelend op het feit dat ze zoveel koekjesdeeg gesnoept hadden. Veel was er niet meer over voor echt koekjes. 'Kom.' zei Kalee, 'We zetten de koekjes in de oven.'. Auburn knikte en pakte een plateau met koekjes erop, om het vervolgens in de grote oven te zetten. Ze was van plan nog iets leuks voor te stellen, toen haar gsm een zacht piepgeluid afstoottte. Ze keek erop en zag dat een vriendin vroeg om te shoppen. 'Ik moet gaan..' zei ze, lichtjes twijfelend. 'Oké, ik hebt och nog veel op te ruimen hier.' zei het meisje met een glimlach. Iets waardoor Auburn zich slecht voelde, nu moest Kalee nog meer doen dan ze al deed. Toch glimlachtte ze even, om haar vervolgens een knuffel te geven. Ze trok haar jas aan en liep naar buiten.

Waar blijft ze nu? Dacht Auburn toen ze buiten de shopping stond te wachten. Als ze niet op kwam dagen binnen vijf minuten ging ze gewoon lekker in haar eentje shoppen. Niet dat dat zo leuk was, maar ze was er nu toch al, en had zich voorgenomen een leuk cadeautje mee te nemen voor Kalee. Ze liet haar hand door haar haren gaan en zuchtte nog een keer. Om vervolgens terug te kijken naar het berichtje. Argh, kip dat ze was. Auburn had het verkeerd gelezen, ze zou er rond ongeveer, nu zijn. En ja hoor, Symphony kwam al aangelopen. Auburn glimlachtte en begroette haar met een knuffel. 'Hoi.' zei ze en ze grijnsde. 'Ik had je sms verkeerd gelezen, ik kwam gewoon een kwartier geleden aan, slim hé.' zei ze, en ze schudde haar hoofd lichtjes. Af en toe had ze zo haar momenten. 'Ik wil nog een cadeautje kopen, maar voor de rest, zeg het maar.' zei ze, en ze liep met Symphony naar binnen.

*Symphony*
-Haar bloesje
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/en/zara-S2012/189508/632841/LACE%2BSHIRT -

https://rebirthcity.actieforum.com

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

 » Centraal » The Mall » Shopping

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum